piątek, 22 listopada 2013

Ryżowy przekładaniec

Postanowiłam wymyślić jakąś fajną przekąskę.
Często jak wpadały do mnie koleżanki nie wiedziałam czym by je poczęstować, ale od dzisiaj ten problem to przeszłość :D
Nie potrzeba wiele produktów, a efekt jest zadowalający :)
Pierwszy raz coś takiego robiłam, nie wiedziałam co z tego wyjdzie, ale okazało się pyszne :)

Składniki :
- 1 woreczek ryżu białego ( jeżeli robimy dla większej ilości osób to gotujemy więcej )
- 3 łyżeczki masła ( 3 łyż. masła na jeden woreczek ryżu )
- 1 łyżeczka cukru wanilinowego ( jak wyżej )
- dżem
- czekolada gorzka do ozdoby

Przygotowanie :
1. Ryż gotujemy w nieosolonej wodzie.
2. Po ugotowaniu gorący ryż wrzucamy do miski, dodajemy masło i cukier. Mieszamy aż to rozpuszczenia masła.
3. Przyrządzony ryż układamy na talerzyku, następnie dżem i znowu ryż. Robimy takiego "przekładańca".
4. Na sam koniec posypujemy startą gorzką czekoladą.
KONIEC :)


PODZIEL SIĘ OPINIĄ I ZOSTAW KOMENTARZ :)
Życzę smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz